Balzac jako obchodník je sólista a velký pracant. Díky své silné stránce zvané pracovní logika (viz silné stránky) dělá pouze ty činnosti, které vedou k výsledku. Pracovní logika mu umožňuje velmi dobře pracovat s penězi, kapitálem či majetkem. Po čase se z něj stává profesionál, který ví o čem mluví.

Rád pracuje sám a zodpovídá sám za sebe. Nevymlouvá se, ví co udělal a co ne. Na svou práci potřebuje klid a soustředění.

Pomocí jeho nejsilnější stánky zvané intuice času vidí do budoucna. Dokáže předvídat trendy a podívat se tam, kde ostatní jen tápou. Prostě to vidí.

Pokud pracuje s penězi, dokáže „předurčit“, co v kterou chvíli koupit a co prodat. U kapitálových trhů dokáže předpovědět co poroste, a v kterou chvíli je vhodné do dané investice vstoupit. Dokonce i ví, kdy je potřebné danou investici „opustit“.

Pokud jedná s klienty, vždy jedná velice profesionálně, zabývá se daným tématem a přitom si pomáhá čísly, grafy a tabulkami.

Emotivně prodávat nikdy nebude, jelikož jeho nejslabší stránkou je tzv. etika emocí. A neměl by se do toho ani tlačit, protože by působil nedůvěryhodně.

Balzac rozhodně může být obchodník, pokud nalezne svou cestu a svůj způsob.

Jste to vy? Zjistěte to!Chcete vědět víc?Máte ho ve firmě?

Přihlašte se k odběru novinek

Ať vám nic neuteče!

Byli jste úspěšně přihlášeni, gratulujeme!

Pin It on Pinterest

Share This