Expanze firmy jde nezáviděným tempem a každý si spíše rve vlasy?

V této fázi potřebujete především extroverty.

Extroverze = expanze

Extroverti jsou výborní na zvětšování projektů, čísel či samotné firmy, navazování kontaktů či mluvení před větším publikem. Jsou to přesně ti, kteří se na svět dívají ve velkém a nevystačí si s málem. Lokální firma je pro ně málo, je zde přeci celá republika a nejenom ta! V hlavě se jim neustále honí myšlenky, jak to udělat ve větším a větším. Jak získat více a více klientů. Jak dobýt další a další trh.

Samozřejmě můžou působit jako megalomani, kterým není nic dost dobré a dost velké. Vše je o úhlu pohledu.

Expanze firmy pomocí extrovertů a jejich role:

Žukov – strategie a systém, vedení vedoucích, obchod

Napoleon – řídící pozice, vedení spolupracovníků a rozšiřování služby, obchod

Don Quijote – nové cesty, nové nápady, nové vynálezy (ideálně ty, které si ještě ani nedokážete představit)

Huxley – nápady v oblasti lidských zdrojů, hledání talentů, marketing a propagace, školení, vize, obchod

Hugo – marketing, propojování lidí, obchod, školení, nové zakázky

Hamlet – školení, práce s lidmi, rozšiřování služby, propojování lidí, obchod

London – dodržování systému a hledání efektivity, práce s penězi, obchod

Stierlitz – vedení spolupracovníků a vedoucích, práce s penězi, vedení porad, obchod

Závěrem

Rovněž záleží, jak velkou firmu chcete mít. Menší firmy můžou být složeny z introvertů – např. řemeslné práce. Nicméně nové zakázky by měl přinášet ideálně extrovert stejně tak jako růst a expanzi.

Chcete vědět více? Pak využijte SLUŽEB PRO FIRMY.

Přihlašte se k odběru novinek

Ať vám nic neuteče!

Byli jste úspěšně přihlášeni, gratulujeme!

Pin It on Pinterest

Share This