Rozjezd firmy jde nezáviděným tempem a každý si spíše rve vlasy?

V první fázi potřebujete extroverty!

Extroverze = expanze

Extroverti jsou výborní na rozjezd projektů, firmy, navazování kontaktů, mluvení před větším publikem či „zasazení prvního stromu v poušti„. Jsou to přesně ti, kteří se na svět dívají ve velkém a nevystačí si s málem. Lokální firma je pro ně málo, je zde přeci celá republika a nejenom ta :)!.

Samozřejmě můžou působit jako megalomani, kterým není nic dost dobré a dost velké.

Pro firmu jsou vhodné tyto typy a jejich role:

Žukov – strategie a systém, vedení vedoucích, obchod

Napoleon – řídící pozice, vedení spolupracovníků a rozšiřování služby, obchod

Don Quijote – nové cesty, nové nápady, nové vynálezy (ideálně ty, které si ještě ani nedokážete představit)

Huxley – nápady v oblasti lidských zdrojů, hledání talentů, marketing a propagace, školení, vize, obchod

Hugo – marketing, propojování lidí, obchod, školení, nové zakázky

Hamlet – školení, práce s lidmi, rozšiřování služby, propojování lidí, obchod

London – dodržování systému a hledání efektivity, práce s penězi, obchod

Stierlitz – vedení spolupracovníků a vedoucích, práce s penězi, vedení porad, obchod

O čem vlastně ta extroverze je? Jednoduše o expanzi, více si přečtete například ZDE.

 

Rovněž záleží, jak velkou firmu chcete mít. Menší firmy můžou být složeny z introvertů – např. řemeslné práce. Nicméně zakázky by měl zařizovat ideálně extrovert stejně tak jako růst a expanzi.

Přihlašte se k odběru novinek

Ať vám nic neuteče!

Byli jste úspěšně přihlášeni, gratulujeme!

Pin It on Pinterest

Share This