Pro firmy a MLM

Pro firmy

Každá firma chce mít spokojené (a tím pádem loajální) zaměstnance. Využití jejich potenciálu přináší firmě mnoho užitku. Od snížení nákladů až po zvýšení zisků. Co všechno socionika řeší?

  • zvědomění a popis silných stránek zaměstnanců
  • maximální využití jejich potenciálu pro firmu
  • odhalení slabých „míst“ v týmu
  • sestavení pracovního týmu tak, aby komunikačně a z pohledu doplnění silných stránek spolu „ladili
  • naučení potřebné komunikace pro práci a motivaci jedinců
  • naučení vedoucích pracovníků, jak komunikovat a motivovat
  • doporučené a nedoporučené činnosti pro jednotlivé zaměstnance

Pro MLM

Sestavit tým v multilevel marketingu není žádná sranda. Víte, které typy jsou přirozenými leadery, kdo je výborný obchodník, a kdo se do MLM vůbec nehodí? Komu dávat podporu a čas a jak rozvíjet jeho silné stránky?

Ve společnosti se setkáváme se všemi 16ti socionickými typy. Každý může být klient nebo samospotřebitel, ne však každý typ bude leader (budovatel sítě) nebo špičkový obchodník. A ne každý bude mít přirozeně stejnou cestu jak na to.

Máte tým a chcete vědět, kdo má velký potenciál, jaké stránky u něho rozvíjet a zda někomu věnovat čas či ne?

Chcete vědět, jakým způsobem by váš spolupracovník měl MLM síť budovat (vzhledem ke svému typu)?

Pokud tým ještě nemáte, pak vám můžeme asistovat u pohovoru a pomoct vám tak vyhnout se „chybám začátečníka“.

Pin It on Pinterest

Share This