Žukov jako obchodník? Zajisté, pokud daný lov je současně výzvou! Miluje lovit. Miluje výzvy a velké věci. A nejenom, že je miluje, také je činí. Za svůj život je většinou stihne.
Jeho nejsilnější stránka jménem silová senzorika (viz silné stránky) je o vůli, vytrvalosti a překonávání překážek. Čím více jich překoná, tím větší sílu bude mít.
Obchod ho ve většině případů baví (pokud nemá blok) a často s ním začíná jako malý. Obchoduje s čím se dá, ve škole prodává hračky, céčka, taháky…zkrátka dobře to, po čem je poptávka. Pokud něco neexistuje, stvoří to či vyrobí.
Vzhledem k tomu, že miluje výzvy a ve většině případů je docela inteligentní, postupně přechází z B2C do B2B. Raději se baví s CEO, výše postavenými či majiteli firem než s retailem.
Dokáže začít „na zelené louce“, jít ihned do praxe (praxí se učí nejlépe), své kroky monitorovat a vytvořit na danou práci systém, který ostatní budou mít k dispozici. .
Pečující typ fakt není, baví ho danou zakázku ulovit. Problémem může být dotahování věcí. Postupem času přechází z obchodu do vedoucích pozic a vede obchodní tým či firmu.
O svých výsledcích rád povídá a pokud ne, výsledky mluví za něj :).
Žukov jako obchodník? Určitě. Nicméně ke své práci potřebuje dostat kompetence, zodpovědnost, možnost ovládat či spolutvořit a dobrou atmosféru. Nesnáší kritiku a pocit „že nic nemůže„.