Proč se s jedním klientem domluvíte během pěti minut, zatímco jiný vám „dá zabrat“? Odpověď je jednodušší, než si myslíte: každý klient vnímá svět jinak – a tvůj přístup by tomu měl odpovídat. Teda pokud chcete získat klienta. Jednodušeji, s větší efektivitou a s méně vydané energie.
V online kurzu Typologie klienta se dozvíte, jak pomocí socioniky rozpoznat základní rysy klientovy osobnosti a přizpůsobit tomu komunikaci, styl prodeje i vedení schůzky. Výsledkem je méně tlaku, víc důvěry – a efektivnější spolupráce. A samozřejmě radostnější!
Když víte, s kým mluvíte
Představte si dva klienty. Oba mají zájem o stejný produkt. Tomáš chce vidět tabulku s návratností investice, ptá se na čísla a fakta. Petra chce vědět, jak to pomohlo ostatním lidem a jaký z toho měli pocit. Pokud použijete stejný přístup na oba, jednoho ztratíte.
Tady přichází do hry typologie klienta podle socioniky.
V kurzu Typologie klienta se naučíte:
-
Poznat typ klienta už během prvních minut hovoru
-
Přizpůsobit argumentaci, tempo a jazyk podle jeho stylu
-
Vyhnout se chybám, které často odradí konkrétní typy lidí
Mluvte řečí jejich kmene!
-
Jak mluvit s LOGIKEM? Nabídněte tabulku s přehledem návratnosti a jasný výpočet přínosu.
-
Jak oslovit ETIKA? Sdílejte příběh klienta, kterému služba změnila život.
-
Co potřebuje SENZORIK? Hmatatelný výsledek, reálné ukázky, jistotu.
-
A INTUITIVNÍ typ? Nadchnout, inspirovat, ukázat vizi.
Co získáte absolvováním kurzu Typologie klienta?
-
Jistotu v komunikaci – už nebudete tápat, co ten druhý vlastně chce
-
Vyšší konverzi schůzek – protože mluvíte jazykem klienta
-
Silnější vztahy – protože se klient cítí pochopený
-
Úsporu energie – víte, kdy zabrat a kdy nechat prostor
Pro koho je kurz Typologie klienta?
Pro všechny, kteří chtějí získat své klienty: obchodníky, kouče, konzultanty, markeťáky i terapeuty. Pokud chcete nejen prodávat, ale i budovat vztahy, které dávají smysl, tenhle kurz je pro vás!
Zjistěte, jak jednoduše můžete číst mezi řádky – i mezi typy: