Jste ve fázi, kdy začíná být pro vás důležitá stabilita firmy? To je dobré znamení! Do své firmy přiberte introverty.

Introverze = péče

Ve fázi, kdy máte službu či produkt s klienty, o které je potřeba pečovat nebo „pouze“ odpovídat na dotazy, přichází na řadu introverti. Ti milují lokální působení, schůzky „jeden na jednoho“ a pokud školení, tak menšího počtu lidí. Prostě zařizují servis. Nejsou tolik o kvantitě jako o kvalitě. Klientovi naplní jeho potřeby a ten bude spokojen. Na retenční oddělení a customer services padnou jak „prdel na hrnec“.

Introverti a jejich role ve firmě:

Dumas – držení kolektivu, atmosféra, péče o zákazníky, estetika, usmiřování kolektivu či klientů

Jesenin – držení kolektivu, atmosféra, péče o zákazníky, estetika

Robespierre – tabulky, grafy, čísla a systém a pořádky v počítači

Balzac – práce s penězi, tabulky, grafy, načasování dílčích kroků

Maxim – systém a dodržování systému! dodržování pravidel

Gabin – mistr řemesla a ručních prací, opraví vám i to neopravitelné a ještě to zdokonalí, práce s penězi, individualista

Dostojevskij – péče o klienty a usmiřování klientů, skvělý na komunikaci, pečlivý

Dreiser – dodržování morálky, vedení lidí, tah na branku

O čem ta introverze vlastně je? Přečtěte si třeba ZDE.

Rovněž záleží, jak velkou firmu chcete mít. Menší firmy můžou být složeny pouze z introvertů – např. řemeslné práce. Nicméně zakázky by měl zařizovat ideálně extrovert a také by měl mít na starosti růst a expanzi.

Přihlašte se k odběru novinek

Ať vám nic neuteče!

Byli jste úspěšně přihlášeni, gratulujeme!

Pin It on Pinterest

Share This