FIRMY A BUSINESS

Blog

Velký problém MLM – na každého stejně

Velký problém MLM – na každého stejně

MLM (multilevel marketing)  je jedna z možností, jak vybudovat firmu či svou obchodní skupinu. Problém v MLM nastává v okamžiku, kdy jdeme proti své přirozenosti. Problém MLM č.1:  Návody a manuály stejné pro všechny Pojďme na příklad. Vedoucí Pepa si tvoří svou MLM...

Jaké jsou silné a slabé stránky člověka?

Jaké jsou silné a slabé stránky člověka?

Každý člověk má své silné a slabé stránky. Neexistuje člověk, který by neměl nějaký talent. Jaké tedy jsou silné a slabé stránky člověka? Pojďme se na to podívat z pohledu známého psychologa Carla Gustava Junga. Silné a slabé stránky člověka SENZORIKA Senzorika je...

Jaký typ na HR pozici bude nejlepší?

Jaký typ na HR pozici bude nejlepší?

V HR pracuje mnoho lidí. Ne každý člověk je ale vhodný typ na HR pozici. Proč? V čem je rozdíl a kdo se na tuto pozici hodí více a kdo méně? Typ na HR - etik nebo logik? Záleží, co od této pozice chceme. Logik se primárně rozhoduje na základě faktů a etik na základě...

Otázky na pohovoru. Které jsou děsivé a proč?

Otázky na pohovoru. Které jsou děsivé a proč?

Občas si člověk říká, kdo vymyslel otázky na pohovoru a podle čeho. Existují totiž některé, jenž jsou pro určité typy přímo děsivé. Které to jsou a proč? Otázka na budoucnost: Kde se vidíte za 5 či 10 let? Je vyloženě vražda pro senzorické typy. Začnou se potit a...

Jaký má socionika pro firmu přínos?

Jaký má socionika pro firmu přínos?

Socionika je typologie osobnosti zahrnující v sobě kus sociologie, sociální psychologie a psychoanalytiky. Díky tomu má socionika pro firmu značný přínos. Proč? Oproti ostatním typologiím či nástrojům je jiná díky své hloubce, propracovanosti a praktickému využití,...

Jaký klient naproti vás sedí? Poznáte to?

Jaký klient naproti vás sedí? Poznáte to?

Máte ve své firmě excelentní obchodníky? Pokud ano, tak mi asi dáte za pravdu, že tito lidé vědomě či podvědomě „vycítí“ či logicky poznají, jaký klient naproti nich sedí. Tato dovednost je pro obchod klíčová. Pojďme se podívat na to, s jakými typy klientů se...

Jak vybírat zaměstnance? Dovednost vs. silná stránka

Jak vybírat zaměstnance? Dovednost vs. silná stránka

Jak si vybírat zaměstnance? Nebo spíše podle čeho? HR oddělení může primárně dát na životopisy, pocit v těle, testovací metodu, interní výběrový systém či určitou typologii. Co primárně zvolí jako nástroj, jakým vybírat zaměstnance, je často jejich volbou. Nicméně na...

Gabén jako obchodník? Pečlivý a pečující!

Gabén jako obchodník? Pečlivý a pečující!

Gabén jako obchodník? Samozřejmě, že může jim být! Proč? Gabén jako obchodník Je jednoduše 2P: pečlivý a pečující. Jeho nejsilnější stránkou je introvertní senzorika (viz silné stránky), díky níž má potřebu pečovat o klienty, pečovat o papíry, mít vše hezky seřazené a hlavně – v barevných šanonech :). Vzhledem k tomu, že je introvertní, může […]

Don Quijote jako obchodník? Kam vítr tam plášť!

Don Quijote jako obchodník? Kam vítr tam plášť!

Don Quijote jako obchodník? Ano, pokud je fascinován. Tento největší vizionář ze všech 16 socionických typů funguje a pracuje pouze v případě, že je daným produktem fascinován. V tuto chvíli chrlí nadšením, mává rukama a vysvětluje principy a souvislosti daného produktu a jeho užitek pro lidi. Přemýšlí globálně a dokáže vidět i přínos dané věci […]

Huxley jako obchodník? Vidí potenciál lidí!

Huxley jako obchodník? Vidí potenciál lidí!

Huxley jako obchodník? Určitě. Huxley ve většině případů (pokud nemá někde blok z dětství) miluje obchod. Začíná s ním brzy, často na střední škole. Obchoduje s čím se dá a umí prodat to, čemu věří. Jelikož je etický typ (orientovaný na lidi), tak jeho obchodní forma je empatická a lidská. Lidé ho prostě milují. A pokud ne, […]

Co dál?

Zjištění svého typu

Je krokem číslo jedna na cestě sebepoznání. Zjistěte svůj typ, své přednosti, svůj ideální protějšek a odneste si užitek na celý život. 

Pro firmy

Chcete vědět, jak se svým pracovním týmem dlouhodobě pracovat tak, aby spolupráce dávala užitek a smysl? Pak využijte služby pro firmy.

Semináře

Chcete vědět o socionice více? Chcete poznat lidi kolem vás? Využijte vzdělání a tím zvyšte svou hodnotu.

Pin It on Pinterest

Share This