SOCIONIKA PRO FIRMY
Naučte se lidi motivovat
a ne je přirozeně demotivovat
Problémem firem je vedení lidí (leadership) a kvalitní komunikace. Vedoucí má často tendenci vést druhé podle sebe. Jinými slovy spolupracovníkům dávat to, co sám chce přijímat. A to moc dobře nefunguje. Díky socionice zjistíte typ svého spolupracovníka a také to, jak s ním komunikovat a jak ho vést. Nastavíte firemní kulturu, zlepšíte atmosféru uvnitř firmy, čímž zamezíte syndromu vyhoření a fluktuaci svých zaměstnanců.
TYP SPOLUPRACOVNÍKA
Zjistíte, jaké typy spolupracovníků ve firmě máte. Poznáte jejich skutečné silné stránky a také činnosti, na které se nehodí a které je budou vyčerpávat.
LEADERSHIP
Porozumíte svým spolupracovníkům, získáte návod, jak je přirozeně motivovat a dlouhodobě dobře vést.
ODHAD KLIENTA
Máte ve firmě obchodníky a chcete zvýšit jejich výsledky? Pak je potřeba zlepšit jejich odhad, kdo naproti nim sedí a co potřebuje slyšet k tomu, aby od nich nakoupil.
PŘÍNOS SOCIONU
Silné stránky a talenty,
pracovní zařazení
a vztahy na pracovišti
Poznejte skutečný potenciál svých spolupracovníků a zvyšte tak své obraty.
Zjistěte, jak komunikovat se svými spolupracovníky tak, abyste je přirozeně motivovali.
Postavte si pracovní tým, ve kterém se lidé vzájemně doplňují, mají prostor k seberealizaci a odvádí kvalitní výsledky.
Pečujte o své spolupracovníky tak, abyste včas zamezili krizovým situacím na pracovišti.
SOCIONIKA
Pro firmy
Mezi našimi klienty máme nejenom velikány jako jsou Mall.cz, ale také rodinné firmy či startupy. U všech je ale důležité vědět, jaké typy zaměstnanců daná firma má, na jakých pracovních pozicích se nacházejí a jak s nimi vedoucí pracují.
SOCIONIKA
Pro MLM
MLM nebo-li Multilevel marketing je specifický typ firmy. Problém ale mají společný – se všemi spolupracovníky pracují stejně a mají jen jeden typ manuálu či jeden pracovní postup, jak danou práci vykonávat. A ta většinou nesedí všem. Ani nemůže, máme přeci 16 typů osobností. Vedení lidí také často pokulhává a výsledky jsou menší, než by mohly být. Pojďme to změnit!
SLUŽBY PRO FIRMY a MLM

Zjištění typu spolupracovníků
Konzultace k zjištění typu spolupracovníků je krokem číslo 1 na cestě k poznání své firmy.
Díky dvouhodinové individuální konzultaci zjistíte osobnostní profil svého spolupracovníka, jeho přednosti, jeho přirozenou motivaci a mnoho dalšího.

Leadership pro vedoucí
Krokem číslo 2 je naučit se s jednotlivými typy, které máte ve své firmě, pracovat.
Jinými slovy na co skutečně slyší, co potřebují ke své práci a co je jejich přirozená motivace.
Týmové workshopy
Krokem číslo 3 jsou workshopy pro spolupracovníky.
Díky nim se lidé navzájem pochopí, naučí se spolu komunikovat a tahat tak za jeden provaz.

Individuální školení
Chcete ovládat socioniku a zároveň požadujete individuální přístup?
Pak zaškolíme pouze vás. Na míru.

ONLINE KURZY
Socion AKADEMIE
Chcete prozkoumat socioniku více? Zajímá vás, jak poznat jiné typy a jak s nimi jednat? Nebo jednoduše pracujete s lidmi a chcete vědět, jak s nimi komunikovat a čím je naopak nezatěžovat?
Pak vstupte do tajů socioniky pomocí online kurzů.
Chcete informací více?

Pak kontaktuje Lucii Ailu a klidně si domluvte schůzku.
Pokud jste introvert a chcete spíše zanechat na sebe kontakt, vyplňte prosím formulář a Lucie se vám ozve.
608 504 881
Reference
„Díky Socionu víme, jak se sebou lépe pracovat, na čem stavět své další výsledky, jak se lépe chápat a komu co můžeme svěřit v rámci budoucích společných projektů. Určitě to má smysl a beru osobně jako velmi dobře investované prostředky.“
VÁCLAV STON, CEO Ston & Partneři s.r.o.
Statistiky
Klientů využilo našich služeb
%
Obchodníků zlepšilo svůj příjem
%
Se zlepšil odhad klienta či spolupracovníka
Studium
Blog
Vědomý leadership aneb lidi vedu podle jejich typu
Leadership nebo-li vedení lidí není jen o tom zadávat úkoly, kontrolovat výsledky a občas mít nějakou tu poradu či s lidmi udělat jednou měsíčně individuálku. Vědomý leadership spočívá v tom, že skutečný lídr rozumí tomu, kdo před ním stojí – co jeho tým motivuje, co...
Typologie klienta aneb poznejte, kdo naproti vám sedí
Proč se s jedním klientem domluvíte během pěti minut, zatímco jiný vám „dá zabrat“? Odpověď je jednodušší, než si myslíte: každý klient vnímá svět jinak – a tvůj přístup by tomu měl odpovídat. Teda pokud chcete získat klienta. Jednodušeji, s větší efektivitou a s méně...
Etické lhaní aneb za každou cenu neublížit – díl 2.
Etické lhaní aneb mluvíme tak kulantně, že pravda se vytrácí. Ano, i toto by mohl být podtitulek. V minulém díle jsme si popsali příklad festivalu a paní, která mluvila a mluvila, až zahlcovala, a mnozí by jí v tom nechali jenom proto, aby ji tzv. neublížili tím, že...