+420 608 504 881 info@socion.cz

Huxley jako obchodník? Určitě. Huxley ve většině případů (pokud nemá někde blok z dětství) miluje obchod. Začíná s ním brzy, často na střední škole. Obchoduje s čím se dá a umí prodat to, čemu věří. Jelikož je etický typ (orientovaný na lidi), tak jeho obchodní forma je empatická a lidská. Lidé ho prostě milují. A pokud ne, udělá vše proto, aby to tak bylo :).

Díky tomu, že Huxley vidí budoucí potenciál lidí, tak přesně ví, co daný člověk potřebuje k tomu, aby se osobnostně či pracovně posunul. Zkrátka a dobře aby se jeho život zlepšil a zkvalitnil. Prostě vidí, jak by se daný člověk mohl mít, kdyby….nebo jaký by mohl být, kdyby….

Prodává na vizích. Je to jeho nejsilnější stránka v kombinaci s etikou (empatií). Prodává budoucí představu života, který daný člověk chce mít nebo v něm žít. Vycítí motivy lidí a lidsky a empaticky jim danou vizi prodá. Co více si přát?

Pokud obchoduje s investicemi, bude prodávat na budoucím výnosu a tím pádem zkvalitnění stávajícího života.

Pokud s nemovitostmi, bude prodávat na tom, jak se hezky rodina bude v dané nemovitosti cítit (když si jí koupí přeci).

Má vůbec nějakou chybu? Snad jen to, že vyplňování statistik do excelovských tabulek ho nejenom že nebaví, ale také vyčerpává. Uklizený stůl a tvorbu systému po něm také nechtějte, to musíte zajistit vy.

Pozor by si měl dát na to, aby příliš lidem nesliboval a sliby neplnil. To by mohlo podkopat jeho důvěru.

Zkrátka a dobře, Huxley je skvělý obchodník a hlavně, obchod a jednání s lidmi ho baví a naplňuje. Čím více různorodých a zajímavých lidí potká, tím naplněnější bude. Je to jeho součást, jenž nelze „odpárat“.