Žukov jako obchodník? Zajisté, pokud je daný obchod současně výzvou a lovem! Miluje lovit. Miluje výzvy a velké věci. A nejenom, že je miluje, také je činí. Za svůj život je většinou stihne.
Žukov jako obchodník
Jeho nejsilnější stránka jménem silová senzorika (viz silné stránky) je o vůli, vytrvalosti a překonávání překážek. Čím více jich překoná, tím větší sílu bude mít.
Obchod ho ve většině případů baví (pokud nemá blok) a často s ním začíná jako malý. Obchoduje s čím se dá, ve škole prodává hračky, céčka, taháky…zkrátka dobře to, po čem je poptávka. Pokud něco neexistuje, stvoří to či vyrobí.
Vzhledem k tomu, že miluje výzvy a ve většině případů je docela inteligentní, postupně přechází z B2C do B2B. Raději se baví s CEO, výše postavenými či majiteli firem než s retailem. Nebaví ho totiž povídání o rodině, běžných činnostech či domácnosti.
Dokáže začít „na zelené louce“, jít ihned do praxe (praxí se učí nejlépe), své kroky monitorovat a vytvořit na danou práci systém, který ostatní budou mít k dispozici. .
Pečující typ fakt není, baví ho danou zakázku ulovit. Problémem může být dotahování věcí. Postupem času přechází z obchodu do vedoucích pozic a vede obchodní tým či firmu.
O svých výsledcích rád povídá a pokud ne, výsledky mluví za něj :).
Co bude potřebovat Žukov jako obchodník ke své práci?
Pokud ho do svého týmu přijmete, připravte se na to, že o vaše svolení nebude žádat. Jakmile se rozhodne, tak učiní. Proto potřebuje dostat dostat kompetence, zodpovědnost a možnost ovládat či spolutvořit. Nesnáší pocit, že nic nemůže.
Pokud pro vás dělá práci, ve fázi dělání či tvorby systému ho nekritizujte. Kritika ho mlže demotivovat natolik, že odejde.
Ke své práci potřebuje dobrou atmosféru a pozitivně sdělovanou zpětnou vazbu.
Jaký typ jste vy? Zjistěte to!Chcete vědět víc?Koho máte ve firmě a jak s ním pracovat?