Karanténa a koronavirus mnohým typům doslova převrátil život vzhůru nohama. Jsou ale typy, kterých se to téměř nedotklo. Jak jednotlivé socionické typy můžou v této situaci reagovat?

Socionické typy, karantnéna a koronavirus

Don Quijote

Hledá řešení. Logické řešení, jenž by vyřešilo tento systémový problém. Problém jménem koronavirus. Globální problém. Na to musí existovat řešení…

Dumas

Pečuje o zdraví a komfort všech blízkých včetně sebe. Peče, vaří, pere a hlavně – šije roušky. Roušky rozdává a nebo povzbuzuje druhé k jejich šití. Ptá se lidi na jejich zdravotní stav a utěšuje je.

Robespierre

Analyzuje vznik koronaviru. Jak se tohle mohlo stát? Je skutečně ověřené, že DNA pochází z netopýra? Hledá vědecké důkazy. Pokud je nenašel, vytváří si důkazy své.

Hugo

Nosí roušky, fotí se s rouškami a volá všem o 106. Je důležité být pozitivní a hlavně – ve stálém kontaktu! Pokud jsou fyzické schůzky zakázány, děláme je alespoň online!

Žukov

Je ve svém živlu. Svět se bortí a na scénu přichází hrdina. Tím hrdinou je Žukov. Toho totiž nic nezastaví a už vůbec ne nějaký vir. Najednou může běhat i tam, kde je obvykle hodně lidí. V těchto dnech se zde potkávají snad jen Žukovové – se sportovní rouškou (pokud vůbec nějakou).

Jesenin

Žije ve svých snech a představách. Jak by asi svět vypadal, kdybychom museli nosit roušky navždy? O budoucnost nemá strach, vždyť svět bude vždy vypadat růžověji než je růžová. Roušku má hezkou, decentně a nenuceně sladěnou s outfitem. Nejraději by ji ale nenosil.

Maxim Gorkij

Zavádí přísná opatření proti těm, kteří se nechtějí podvolit a nosit roušku. Také proti těm, kteří nedbají na hygienu a ohrožují tak zdraví všech ostatních. Nejraději by sepsal zákon, jak se v těchto dnech chovat. Dbal by na jeho důkladném dodržování!

Hamlet

Inspiruje druhé svými barevnými rouškami. Učí všechny okolo, jak správně nosit roušky a názorně vysvětluje možné důsledky jejich nenošení. Zákaz stýkání Hamleta nezastaví! Schůzky a rozhovory může také přenést do online světa a to také dělá.

London

Vytváří byznys na tuto situaci. Však ta přináší tolik příležitostí! Svou pozornost začal zaměřovat na eshop s potravinami, eshop s rouškami a také software na pořádání online schůzek. To bude panečku byznys! Neudělat ještě eshop na zbraně?

Dreiser

Pomáhá všem, šije roušky, dává roušky, chodí nakoupit jídlo těm, kteří nemohou a chrání své blízké. Nejraději by zachránil všechny slabé, staré a ohrožené skupiny. Nechápe a stále se diví, jak mohou být někteří vůči těmto skupinám tak neohleduplní?

Balzac

Kriticky pozoruje tuto situaci. Pečlivě plánuje další kroky a karanténa mu nepříjde ničím zvláštní. Je sám, doma, popřípadě v práci nebo v jogovém sedu. Kde je teda ta změna?

Napoleon

Bojuje proti viru. Chce zachránit planetu a hlavně – všechny lidi! Úhlavní nepřítel je jasný – koronavirus!

Stierlitz

Pokud nemůže pracovat, je to v háji. Doopravdy přišel konec světa. Už není nač žít. Hledá jakékoliv činnosti, co by mohl dělat. Klidně bude šít roušky nebo ze svého obýváku vytvoří dílnu a najme si lidi.

Dostojevský

Důležitá je víra. Víra v dobro. Lidé by měli mít víru a chovat se k sobě hezky a morálně – v jakékoliv době! Tímto povzbuzuje lidi k hezkým myšlenkám.

Gabén

Zdokonaluje šicí stroj. Proč by šicí stroj nemohl šít sám? To by byla značka ideál! Dbá na své tělo a pohodlí, z koronaviru má obavy, ale karanténa? To je paráda. Doma by mohl být klidně pořád.

Huxley

Informuje všechny o novinkách a probírá aktuální emoce všech okolo. Karanténa a koronavirus mu život komplikuje, potřebuje přeci lidi! Naštěstí existuje telefon! Kdyby i ten neexistoval, pak zbýval ještě internet a videohovory. A i kdyby ty nebyly, může ještě psát blog. A i kdyby ten nebyl, tak Huxley určitě najde další možnost, jak se s lidmi spojit.

Tip: Zajímají vás všechny typy? Pak více o nich naleznete v tomto EBOOKu.

Závěrem

Karantéta a koronavirus může některým typům hodně zamíchat kartami. Jsou ale typy, kterým to vlastně vůbec nevadí. Není skvělé to, že každý to máme jinak?

Jaký typ jste vy? Zjistěte to!Chcete vědět víc?Koho máte ve firmě a jak s ním pracovat?